Forum Hilary Ann Lisa Duff Strona Gwna Hilary Ann Lisa Duff

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

3 Maja.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hilary Ann Lisa Duff Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Krl forum



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 7:07, 05 Kwi 2014    Temat postu: 3 Maja.

Był to z pewnością tropikalny jakiś dziad, gdyż mama nie byla w stanie zgnieść go butem,a przy okazji wydawał dźwięki straszne!To był istny koszmar.Potem ojciec był zły, że go nie złapała, bo to ciekawy okaz ponoc był ;P Ale uwierzcie,że jak zobaczyłam te \'zwłoki\', to prawie umarłam na miejscu!
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pewnego czasu obcinam i farbuje włosy w salonie w M1 - Eric Stipa - ktoś kieydś mi ich polecił - kilka pierwszych wizyt mnie zachwyciło, bo włski były pięknie zafarbowane cieniutkimi pasemkami iukładały się dobre 3 miechy. kto wylosował zieloną kartę i mieszka w Stanach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

.......... [link widoczny dla zalogowanych] nie jadlam zadnych tlustych rzeczy, nawet nie wiem jak to sie dzialo a z kazdym miesiacem przybywalo mi na wadze....w koncu waga stanela i zaczelam intesywnie cwiczyc, jakies baseny, zero slodyczy no i zeszlo....znam wiele osob z tym problemem, po przylocie tyli pozniej spadali....wydaje mi sie ze to nie jest wina tylko jedzenia ale rowniez wielki impakt ma zmiana otoczenia, tryb zycia itp....zycze powodzenia
Fanka hej Nie za dużo, ale tak jak napisałam wyżej - mam taki typ sylwetki, która gromadzi wszystko na udach i brzuchu. Dziewczyny (Kysa, Gabryś), napiszcie coś o tych ziołowych kuracjach jakie stosujecie. Bo sama bylam w Turcjii, i faceci tam urodzeni i mieszkajacy sa lepsi, niz Ci urodzeni w Europie. galaretki robisz z polowy wody na opakowaniu, ricotte doprawilam do smaku cukrem, na dnie tortownicy ulozylam biszkopty zwylke typu bebe - ja namoczylam je herbata ale chyba lepiej niczym bo wyszla tylko papka [link widoczny dla zalogowanych]
Wytrwałości ,efekty przyjdą berry o oczyszczaniu organizmu pisze w swoich książkach Michał Tombak, myślę że znajdziesz tam sposób żeby nie schudnąć Oj mogłabym dużo pisać, i niekiedy myślę, że książka byłaby interesująca . Z góry dziękuje po za tym jestem 10 cm nizsza od ciebie i to ma inny wyglad 2 lata jak nie zjezdzalam.. [link widoczny dla zalogowanych] 1667/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz dal mi nadzieje!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
No nie znam się ale moja żona zawsze kochała długie włosy. dziewczyny tak sie zastanawiałam a moze ta zła fama jest od osób ,które brały podróbke Lida, a ona nie działa i nie widomo co jest w środku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pijaków się odchodzi, zostawia się ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy życiem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kręglicką do Foremniak [link widoczny dla zalogowanych] Robie to od bardzo dawna myslę że miałam koło 14-15 lat kiedy zaczęłam.
Jak to możliwe?No i teraz się boje, bo zamierzam mieć dzieci a tu tyle kotów. kiełbaska, boczek wędzony czy kanapeczka z serem zółtym... Dzięki Myślisz, że on jedyny tak postepuje? Ostatnio codziennie widuje minimum 2 dziennie upodobały sobie naszą sypialnie i wyłażą zza łóżka. [link widoczny dla zalogowanych]
od jakiegos czasu odchudzam sie.to znaczy nie jem slodyczy,jasnego pieczywa i nie pije napoi gazwanych.staram sie jesc mniej kaloryczne potrawy i nie jem po 18.nie moge powiedziec ze sie glodze ale po prostu sie ograniczam.od jakis 3 tygodniu krece po ok 25-30 min hula hop i jestem dzisiaj na 20 dniu aerobicznej 6 weidera.i nic!zalezy mi najbardziej na brzuchu bo mam w pasie az 75 cm(orzy niecalch 160 cm wzrostu).moze spadl mi z cm ja juz nie wiem co robic,trace motywacje.mecze sie od 3 tygodni i nic,zadnych efektow!powiedzcie mi dlaczego?bo ja juz mam dosyc ja jestem zmuszana przez partnera do kupowania warzyw i wedlin które wyrzucam tonami dosłownie. Witam nową koleżankę Kult - Baranek, Lewe lewe loff, Polska, Dziewczyna bez zęba na przedzie, Komu bije dzwon Współczuje nam serdecznie. Mam wielki problem . ala
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oj ludzie, trzeba czytać umowy, które sie podpisuje a nie wierzyć w obietnice złotych gór
[link widoczny dla zalogowanych]
witam wszytkich!!!!na prawym placie tarczycy mam torbiela, nie znam dokladnie wymiarow, ale jest wielkosci orzecha wloskiego, umiejscowiony bardzo blisko tchawicy, strasznie mi przeszkadza w polykaniu tabl , a gdy sie zdenerwuje mam wrazenie jaby uciskal mnie od srodka. Pod wpływem blizn mam przykurczone 3 palce u lewej i 3 u prawej ręki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzeba się dobrze przyglądać zeby je zauważyć. [link widoczny dla zalogowanych] Bo coś mi się widzi, (nie wiem czemu) że chodzi ci o No mercy -Wkere do you go Sprawdź
Fajne uczucie !! bardzo fajne, lubie takie kolory cieple, miodowe Witam Ja też -> Dobrze wiem, co masz na myśli... Jeżeli naprawdę chcecie pozbyć się tego tłuszczyku to warto zainwestować i mieć pewność że napewno zadziała. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ozmiaru.html ja wiem co to znaczy drętwienie rąk ,mam to od dłuższego czasu co noc, ja mam taki pasek ;] noszę do normalnych ciuchów, sportowych........ Co one winne że ja się ich boję? Po operacji wyjmują, nie mam czego jej zazdroscic mzoe kasy...bo ja jestem szczuplutka, nie narzekam na brak powodzenia a masarek nie jest w moim typie i smieszy mnie jak sie dziewczynyz achwycaja nad nim na noc, 2 godz po ostatnim posilku...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wierzyłam ostrzeżeniom kiedy czytałam przed otwarciem.
[link widoczny dla zalogowanych]
niestety nie uczynnych tylko ale i chamskich!!! Może boleć też przez to że większe (gęstsze) skrzepy lub nabłonek przedostają się przez wąskie ujście macicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na temat głodówek polecam książkę G.P.Małachowa pt.

dzięki za podpowiedż w sprawie drzwi [link widoczny dla zalogowanych] ja poszłam do kosmetyczki aby założyła mi klamre.
Jeśli pozwolicie to od czasu do czasu wpadne zapytać jak wam idzie...... New Yorkerze, Conversy nie mają sobie równych. na razie nie mam żadnych pytań, nie chcę myśleć przez jakiś czas o tym co mnie czeka.operację będę miała w listopadzie.ty mnie trochę uspokoiłaś.pewnie za jakiś czas się odezwę jak mnie znowu strach obleci.czasami nie myślę o operacji w ogóle a niekiedy wpadam w panikę. Obdarcie z twarzy zeszło , tylko właśnie pod prawym okiem wciąż był strup i właśnie tam mam moją pamiątkę. Mi została jeszcze jedna ósemka, tym razem na górze ale mam jeszcze trochę czasu - dopiero się przebiła... [link widoczny dla zalogowanych]
Przepis z tej strony ma pewne zmiany. Polak jeden w drugim widzi konkurenta do jego posady powszechna jest zazdrosc o zarobki... Ciesze sie ze znalazłam chociaż ta strone. \Ranaway\ The Corrs (więcej niż na AIDS). dokladnie..jak chorągiewka na wietrze zawsze i wszędzie, potrzeba madrych , wyksztalconych poloznych z prawdziwego zdarzenia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Krl forum



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 7:07, 05 Kwi 2014    Temat postu: Dziś sobota to dopiero siadłam przy kompie.

Wybralam sie do faceta, normalnie zajal sie mna, pozniej okazalo sie ze mam nadzerke, juz jej nie mam, wszystko jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
apatia napisz mi cos wiecej o tych tabletach na cellulit ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podnoszę wszak dalej tej pani potrzebuję [link widoczny dla zalogowanych] sprobuje zorbic tak jak tu piszecie mam nadzieje ze pomoze...
Setia Jestem w 21 t. Zrezygnowalam z op u wojcickiego bo nie chcialam miec nosa jak pigi a latkowski zrobil sliczny malutki nosek. Prawda jest taka, że czasami przyczyną stojącej w miejscu wagi jest...niedożywienie. Kiczunia nie wem jak to jest w Krakowie ale W Warszawie w Pro Activ (http://www.dobrestudium.pl/kurs_fryzjerstwa.h tml.php ) organizują kursy fryzjerstwa i wizażu. [link widoczny dla zalogowanych]
narka Ponadto stale dostawałam towar pełen robali- takich moli spozywczych i innych też. czyli skoro kiedyś (gdy zostala wybrana na miss) miała 58cm w paie i ważyła więcej (niż teraz) to teraz powinna mieć jeszcze mniej w talii niż 58cm, tak? Pozdrawiam, Pomóżcie-błagam!!! pozdrawiam papa:*:* ale musiałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wszystko co kojarzone jest z polska tradycja
[link widoczny dla zalogowanych]
Wcale nie wyglądam jak inne kaczorkowe usta. Wyczytałam że to może być PCO.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz juz odczuwam bol tylko przy pierwszej serii potem nie. [link widoczny dla zalogowanych] Powinnyscie przeczytac NAJ nr 31/2006.
h88uj8[u[8 Jest jakaś inna metoda czy musza tak życ ? Te koszta to dokladnie nie wiem, procent od czynszu miesiecznego moze rocznego-naprawde nie wiem. W krajach UE o duzym odsetku imigrantów islamskich mnoza sie napasci i uprowadzenia bialych chrzescijanek. bo to że ona wygląda tak sobie bez retuszu wcale nie oznacza, że ty kiedykolwiek będziesz wyglądać lepiej albo przynajmniej równie dobrze w makijażu, jak ona [link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki nie mam długich włosów i przewaznie spinam je w kucyka. Ponoć mocniej działa. I jeszcze jedna sprawa w czasie głodówki bardzo spowalnia sie przemiana materii, dla osob z nadawagą - rzecz ważna, Bardzo rzadko chodze do fryzjera ale bede czesciej , zaniedbałam włosy były matowe brzydkie Zrobili mi lekka koloryzację zeby mnie ożywić i jest ok. Po zrobieniu balejazu (bardzo cienkim szydelkiem tzn. sądzisz, że każda zmiana jest zmiana na gorsze??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- utwardzeniu wlasnej plytki
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety - mimo stosowania sie do zalecen nie chudłam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem 3 dni po operacji.Rano w piątek operacja w szpitalu w Nowej Soli a w sobotę byłam w domu[jeden dzień pobytu w szpitalu].Czuję się rewelacyjnie.Dziewczyny,nie bójcie się.Nie mam drenów,szwy nie ciągną,można to przeżyć.Biorę hormony i zobaczę co z wagą.Operował mnie dr Czyżak.Brawo i dziękuję. [link widoczny dla zalogowanych] Ja dzis sie smieje, ze powinni mi ja wreczyc na lotnisku 10 lat temu
czytałam, że po tego rodzaju diecie wystarczy potem tylko zacząć jeść normalnie i wszystko wraca piorunem i z nawiązką Są nawet opinie, że po zakończeniu niektórych, zwłaszcza tych tłuszczowych diet tyje się dosłownie z powietrza... - melduję że przeczytałam ale nie zrobiłam fotek jeszcze.. u mnie 6 dzień nic oprocz suchosci w ustach mi nie dolega ,spie dobrze ,pije duzo ,batoniki leza ja sama nie wierze ze mnie nie kuszą az sie boje nie zapeszać jak długo to bedzie trwało Rusin była nie do wytrzymania i wyrzuciła lisa, a on cóż mógł zrobić? No to co ja mam robić? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja brałam gynalgin przez 7 dni na bakteryjne zapalenie szyjki macicy i nie wspominam tego zbyt dobrze. Dzięki jednak bardziej chodzi mi o to co mogę zrobić, aby nie myć codziennie włosów, a żeby wyglądały ładnie. Świetni fryzjerzy i miła atmosfera. Nie moge obciac ich nozyczkami...pomozcie bo nie wiem co zrpobic.. tak, jestem chora na bulimię, a skoro jestem chora muszę się wyleczyć. Genialne to wszystko Ja biorę Lidę od 10.05.06 schudłam 3 kg ale przesiadłam się na rower i prawie codziennie śmigam tak do pracy ok 30minut intensywnej jazdy, miałam w zeszłym tygodniu mały kryzysik w sobotę wieczorem okropnie się czułam coś jakby mnie dusiło powietrze łapałam jak ryba z obawą poszłam spać przerwałam na trzy dni i znowu łykam teraz jest jakby lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zabieg nie jest przyjemny, ale raczej nie znam przyjemnych jest interesujący w doznaniach bym powiedziała, ale bólu nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
A co sądzisz o hydrocolanoterapii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do tego doszło, za 30zł wyczyściła mi jedna firma tak obicie, że wygląda jak [link widoczny dla zalogowanych] Z lodowki to bym nie wychodziła.
bo co to za zycie skoro jem deski,jogurty,owoce,warzywa ... wybieram się na tipsy,widziałam portfolio Pani Arletki co mnie przekonało do ich załorzenia .Pozdrawiam . Ponoc do najlpeszych na rynku nalezy farouka biosilka ta [link widoczny dla zalogowanych] _Plus_Odzywka_kwasna_p5701.html błagam o pomoc bo nie wiem co robić.. pozdrowienia dla wszytskich BLIZN!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Nie bierzcie tego na noc ( zwlaszcza jak jestescie same i po raz pierwszy ) skutki uboczne: ladniorek - Wiem ze będę wymiotowac więc jem dalej - a co takiego jesz? wiadomo. Wit.B12 Magnez,Potas + gimnasyka i pływanie.Pozdrawiam A gwarancją przyjęcia była wiztyta u tamtejszego ginekologa. EPIDEMIOLOGIA Trzeba przystanąć, zobaczyć gdzie jesteś i dopiero wtedy możesz podejmować właściwe decyzje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hilary Ann Lisa Duff Strona Gwna -> Regulamin
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin